דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר השגתם מקום לחגוג בו? 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 2255 פעמים ]

 

מתים לארגן חתונה ענקית? לא מוצאים את הידיים והרגליים? הגיעה העת לקרוא לעומק על כלל הפרטים שאתם חייבים לדעת בתחום אירועים ושמחות... את מוזמנת לעשות היכרות עם העולם הגדול של האירועים השונים: גן אירועים, הפקת אירועים וסידורי פרחים!

כבר השגתם מקום לחגוג בו?

העניין הראשון בכל חתונה, הוא כמובן אולם האירועים בו יתקיים האירוע. זה עשוי להיות גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה בטבע. רק לאחר בחירת מקום הארוע, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד, סוג הארוע ואפילו לבחור את הפרטים החשובים שיהפכו את הארוע לחוויה. חושבים שאתם מוכנים לארגן?

אז.. באיזה אופן בוחרים מקום לחתונה? לא מוצאים אירוע בטבע?

אינספור זוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים טרם נסגרים על עצמם, וזאת בשל סיבות טובות. גנים נבדלים האחד מן השני במדדים רבים; תכולת האורחים המקסימלית, מערכת התאורה, צורת הגשת האוכל וגם המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי להחליט מראש מה תמיד רציתם לחגוג, זה יקל מאוד עליכם כשתחפשו את המיקום המושלם…

כאשר מגיעים לאולם ארועים בכדי לבחון את המקום, צריך לשים לב לדברים הבאים: השטח נראה נקי והגייני? המרחב יתאים לכל המוזמנים? כמה נותני שירות נמצאים במקום? איש אינו רוצה אוכל ממוחזר או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... על מנת למנוע תקלות בזמן האירוע, כדאי לשים לב שאתם שואלים את השאלות הגדולות!

בחרו נכונה!

את טקס החתונה שלכם תארגנו רק פעם בחיים (אנו מקווים...), בגלל זה פה זה לא אפשרות לטעות. אז, איך בדיוק מתכננים את זה בלי בעיה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, בהנחה ודמיינתם ארוע בהרים, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק את זה…

מוכנים להמשך?

בהנחה וכבר מצאתם אולם חתונות - אפשרי לחשוב לעומק על הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים... אם עדיין לא ידעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. עם אנשי מקצוע אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעיצוב ואסתטיקה, ניתן ממש בקלות לגרום לכך שהארוע הזה יהיה מדהים וייחודי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמא, ניתן לשדרג בקלות את הרקע של הארוע. האורחים שלכם שיבואו לחתונה יחושו ממש מההתחלה שמדובר על איזשהו ארוע בלתי נשכח ויהנו באופן שעדיין לא יצא להם עד כה... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק אחרי שגמרתם לארגן את העיצוב, ניתן לטפל בדברים אחרים…

כמעט לכל אחד נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות בחתונה יהודית. ארועים שכאלה הם כמעט תמיד זהים האחד לשני - אוכל חשוד, מיץ תפוזים והפעלות משונות. על מנת ליצור אירוע ברמה אחרת, ישנו צורך בקצת תכנון מוקדם ויצירתיות. כך בטוח ימשיכו לדבר על הארוע שהרמתם גם שבועות אחרי... עוד אין ברשותכם מתחתנים 2010?

הכל מתחיל עם אוכל!

בעבור האורחים שלכם הדבר החשוב באמת זה האוכל שיוגש בחתונה. בחירת שירות הקייטרינג תשפיע רבות על שביעות הרצון מהחתונה, בגלל זה אסור להקל ראש בבחירה זו. אז באמת רצוי ללכת רק על אוכל באמת משובח ומנות גדולות. אין אדם שבאמת אוהב לצרוך מזון שמנוני או אחד שמונח על צלוחיות מיניאטוריות. מאוד שווה לבזבז טיפה כסף כדי להיות בטוחים שהאוכל שיוגש הוא טעים וממלא!

ומה עם ארגון חתונה? דיג'יי עוד לא הצלחתם לבחור?

אחרי שהלעטתם את המוזמנים, מומלץ לספק להם בידור, ולא חסרות שיטות להשיג זאת. ממה מתחילים? לא באמת ניתן לחשוב על הילולה ראויה בלי בכלל לדבר על מוסיקה. למה לא לבחור דיג'יי? בעזרתו אתם יכולים להרקיד את חבריכם לאורך כל הארוע... העבודה היחידה שנותרה לכם היא להחליט מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם רוצים, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

עם המידע שנמצא פה, תכנון חתונה בלתי נשכחת אף פעם לא היה קל יותר... לעצות ואינפורמציה חשובה - תעיינו באתר http://www.neotk.co.il/. שיעבור בשלום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב